27 feb. 2014

RPW en meer

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een berichtje heb geplaatst. Er was ook zoveel te doen. De randjes per week zijn erg leuk om te doen. de tweede bijeenkomst, 5 februari, was  bij Francis in Purmerend. Het was erg gezellig,alleen het borduren lukte tijdens het kletsen niet helemaal. Dat geeft niet,ik heb nog tijd genoeg om de randjes van alle lapjes te voltooien.
Francis liet al haar mooie quiltwerk zien. Hier een groot project waar ze nog mee bezig is.

Time flies,I have many things to tell. De randjes per week is a nice project . Today we had our second meeting at Francis her home in Purmerend. We talked an laughed a lot. We showed our work and Francis showed her quilting work. This big one is still in progress.

Quilt waar Francis nog aan werkt

Het wordt prachtig. Ik vind het allemaal even mooi.
Stein,een van Francis haar zonen,was nog thuis en heeft deze mooie foto van ons allen gemaakt.

Carla,Sunny, Francis en ik


Tussen de bijeenkomsten in had ik me ook opgegeven voor de cursus Marken borduren gegeven door Margreet Beemsterboer van needles@work Ik had voor iedereen een vingerhoedhouder gemaakt,een project bij de cursus, Ze waren er allemaal blij mee.

In between our meetings I have joined an online workshop Marken embroidery. I have made this little thumble holders for my friends.



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen